Rooooooolig lördag!

Kaptenens Loggbok 1/2-09:

En mycket rolig lördag har jag haft! Det var en god blandning mellan salt och sött!
Dagen började med att pappa stod och gapade om att jag skulle köra en himla massa torr och fin ved, som han just hämtat från Nybro! Sagt var gjort! Jag hoppade ur sängen med en icke så léende mun. Jag fixade kläder, fixade frukost och blablabla...
Sen var det dags! Jag tog på mina grova arbetshandskar, spänner mina stövlar, och ger mig ut i kylan!
Jag kände mig lite vilsen först, men sen fick jag upp spåren, och hittade hela vägen ner till stallet! Och där stod veden..
Jag började nästan gråta när jag såg den stora högen av dött träd. Och det gjorde jag nästan rätt i! För i 65 minuter stod jag där ute och lastade, kallt var det också! Sen hörde jag en röst bakom mig..
" Jaså, du står här och lastar? "
Jag vände mig snabbt om och ja, där stod han! Daniel Brajdic! Jag trodde att han hade kommit för att hjälpa mig, men nej. Han stod och kollade på, och mitt jobb fortsatte!
Efter slit och slet, så var dock allt inlastat och pappa hade städat mitt rum som tack!
Sedan mötte vi Cheri, Karin och Maja.. vi gick hem till mig, Dan och Mikael kom också senare. Sen satt vi hos mig och umgicks.
Sedan var det dags för fest! Vi gick hem till Gonzalez och inväntade lite folk, som så småningom kom!

Det var bra musik, trevligt folk och dricka till alla! Mycket lyckat! Synd bara att kvällen inte slutade så roligt för vissa personer.

Jag vaknade vid 10 hemma hos Daniel, tillsammans med Dan och Cheri. Ganska trött idag, så det blir att slappa sönder och döda sängen!

Tack och hej! :D



Karin jag och Cheri! :)
 - Snyggingar och jag!

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Så sööta alla tre!! =)



Sv: Jaaaa för tusan, så skoj!!

Så lite så,jag reklamerar (?) med Glädje!

Vill ju kunna skryta med att det var Jag som fick dig att börja blogga den dagen du är

bloggking ya know!..;D

2009-02-01 @ 22:35:45
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Men Du,jag känner faktiskt det också.

En tisdag Utan skola,hemma i sängen med datorn

(åh förhoppningsvis en Oscar på MSN),

kan inte bli så mycket bättre!! ;D



Tsss,Nämen tycker du så?!

Tjejen på bilderna niger och säger generat

- TACK söta du!! ^^, <3



Haha..

2009-02-02 @ 20:36:00
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Men Du,jag känner faktiskt det också.

En tisdag Utan skola,hemma i sängen med datorn

(åh förhoppningsvis en Oscar på MSN),

kan inte bli så mycket bättre!! ;D



Tsss,Nämen tycker du så?!

Tjejen på bilderna niger och säger generat

- TACK söta du!! ^^, <3



2009-02-02 @ 20:36:39
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: tekirch

Hej! Asbra blogg :)

Allt bra med dig idag?



2009-02-03 @ 01:53:23
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: amalia

HAHA! din blogg är asrolig! blogga meeeeer oscääär (k)

2010-01-29 @ 23:48:58
URL: http://amaliarasmusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0