Längesen!

Kaptenens Loggbok 18:21....

Nu är det så att sjävlaste Lollipoppan har fått mig skriva på denna blogg, så då är det bara att skriva!  Jag förstår att alla på denna sidan har saknat mig mycket. Vääääldigt mycket!

Idag har jag haft en mycket intressant dag. Jag vaknade och märkte att jag hade försovit mig! Det fanns inte en chans i världen att jag skulle hinna till tåget, så jag somnade om och vaknade i god tid tills nästa tåg gick.
Skolan var jätteseg. Så jag, Karin, Cheri och Martin gick till CIS cupen! Fast det var nog ännu segare! 6 timmars fotboll! Tjollahopp liksom! Direkt när vi kom dit tappade jag bort Martin. Såg inte honom resten av dagen sen.. Men det gör inget! Jag hade så hiiiiimla fint sällskap ändå. Efter att ha dreglat och nästan dött framför flera ohehört spännande fotbollsmatcher, så var det pause! Då gick vi och åt på Kagg. Där träffade vi den där jävla Dan. Karin presenterade mig inför lite folk, och så träffade jag andra gamla vänner. Trevligt!
Sen var det dags igen! Denna gång följde Dan och Karins kompis med! Men sen hände det! Fotbollen kastades in på plan och folk samlades ivrigt runt den stora arenan! Alla satt med öppna ögon och följde bollen med blicken! Ingen vågade blinka! Män och kvinnor svettades som aldrig förr! Det var hårda bud.
Sen satt vi där i 3 timmar till och bara luuuuuuktade på det brända lädret som flög fram och tillbaka. Det var myyyycket uppskattat!
Sen kom en förskyld, fast ändå glad, liten flicka dit! Självaste Joseefiiinee! Hon intog platsen på läcktaren och hade lika roligt som vi andra hade! Bollen fortsatte flyga runt, och vi alla satt fortfarande lika taggade! Sen kom Mattias för att hämta mig, vi tog närmsta buss och åkte hem! Bussen var full och trång och obehaglig, fast jag somnade, så det var skönt!
Nu sitter jag här hemma och tråkar!

Klart slut, tack!




   <--- Mattias!







Kommentarer
Postat av: J o s s e

Haha wow, jag känner mig verkligen hedrad

-som blir nämnd hela TVÅ gånger! =)



Åh så bra och roligt du skriver pöjk

-detta kommer bli bra,det känner jag,du kan bli stor bloggosfären,en ny stjärna har tänts på den stora blogghimeln,Mhmm-åh du har fördel som är kille!



Nu så ska jag bara hjälpa dig med lite trix och finess sen är det bara att köra på och du klara dig perfa, åh jag ska bli ditt största fan!..^^,



Haha! :D

2009-01-30 @ 19:29:45
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Daniskartong

hahah du är cepe :P men bra skrivet ! ; )

2009-01-30 @ 22:05:33
Postat av: J o s s e

Sv: Tack friskis! :D

Jag lovar dig jag ska ta det lugnare

i bussarna framöver!!



Puss! <3

2009-01-31 @ 01:06:57
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0