Såhär går det!

Kaptenens loggbok:

Igår var det en mycket rolig dag! Vaknade först, ruskade till mig, gick upp och gick till station!
Där stod som vanligt Mattias och Dan och väntade, plus några till som jag inte behöver bry mig om! Alla verkade extra sega idag! Det blir ju lätt så en måndag. Men vi fick hålla humöret uppe ändå, och kliva på tåget!
Mysig resa, somnade och vaknade senare i Kalmar.

När jag kom till skolan så var ungefär allt sig likt, alla satt vid sin dator och ignorerade omvärlden! Själv gick jag och satte mig hos Karin och Cheri, som duktigt väntade på att lektionen skulle börja!
Engelskalektionen började och vi alla satte oss och väntade på att vår kära och mycket älskade engelskalärare skulle kliva in i rummet!
Hon kom inspringandes med en massa filmer i famnen, och ville att vi skulle välja ut. Då var ju Karin/Kakan/Coockie/Bajjamajjamannen så smart att hon lurade läraren att vi redan hade sett den filmen som vann röstningen och gjorde så vi ( Jag, Cheri, Karin och Niklas ) fick kolla på en egen film i ett grupprum.
Den filmen var rätt bra!

Sen slutade den lektionen, och jag slutade skolan!
Mattias och jag drog in till stan och han skulle handla en jacka, vilket han gjorde! En billig och bra jacka! Mycket billig. 75% rea på alla jackor i Snitz!
Iallafall, vi drog till donken och åt glass, pratade och hade roligt. Sen glömde vi bort tiden och fick springa till tåget! Men vi hann!
Och back to B-Town it was! Drog hem till Mattias, drog upp datorn och började spela en massa spel. Han ägde ut mig lite på CS, WC3 och allt vad det där heter. Han är sneppet bättre än mig. Sen kom ju Dan och skulle vara med också. Vi hade en trevlig stund tillsammans!
Efter en låååång stund... Blev vi utslängda av Mattias för hans föräldrar skulle sova. Så jag traskade hem i mörkret och kylan!
När jag kom hem åt jag mig riktigt mätt, satte igång datorn. I datorn väntade Joosseeefiinnee, som underhöll mig halva natten! Det var trevligt, som vanligt! Vi skulle vara lediga idag.
Aja, tiden gick och jag gick och la mig!

Idag vaknade jag klockan halv 5 på kvällen! Det var rekord!! Helt sjukt att vakna när det är mörkt ute, känns som det är läggdags igen. Hungrig var jag också! Så jag gick ner och packade magen full, sen har jag suttit vid datorn och segat hela dagen.

Ska nog sova nu igen! Skola imorrrrrrn!

Tjudderiluttan!

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Haha jaa, faktiskt-känner att jag kommer uppskatta livet mer nu,efter den här händelsen!..



^^, Längtar också till torsdag! =)



Smackelismack <3

2009-02-04 @ 00:54:50
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Dan

hatar datorer! :P hahah

2009-02-04 @ 17:20:40
Postat av: Anonym

omg omg omg:O

oscar hjortsparre , det var inte igår det;)

/juliaa miches cpkompis.

2009-02-05 @ 20:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0