Himmel och pannkaka!

Looooooooooov! Så himla fe-he-he-he-he-he-eeeett!!

Vad har jag gjort dom senaste dagarna?! Inte mycket! Måste dra en snabb genomgång...

Måndags: Skolan, sen åkte Dan och jag hem till mig! Mamma bjöd oss på våfflor! Det var faktiskt riktigt snuskigt gott. Så vi bestämde oss sedan för att köpa mer våffel smet, ringa Mikael och Daniel och sedan göra fler våfflor! Och det gjorde vi! Sen gjorde vi en himla massa plättor också!
Tro mig, jag blev riktigt mätt! Sen blev det lite grabbmys och vi avslutade med att följa Mikael hem till Sandbäckshult! Sen gick vi själva hem! När jag kom hem väntade en fin och trevlig uppesittarkväll! Somnade och hade en hemsk mardröm! Drömde att halva mitt huvud var borta, helt sjukt.. Doctorn sa att jag aldrig skulle bli helt normalt återställd, så jag var rätt deppig i drömmen.

Tisdags: Vaknade upp från drömmen! Mitt huvud var helare än någonsin! Jag var så lycklig. Ledig från skolan också! Ringde Mikael, bestämde att leka med honom. Och viiips, så gick jag till station där Mikael OCH Björnbubben kom vandrande. Vi satte oss vid station, och väntade på att Tobias skulle komma hem från skolan. Efter cirka 5 minuter kom han!
Vi gick till Konsum, köpte godis! Sedan trullade vi till mitt hus, va där, sen hem till Tobias och va där en stund!

Onsdag: Skola.. Ganska hemsk skoldag! Blev redigt trött av idrotten. Sen gick jag och Mattias och gymmade också! Var slut efter det! Blev att skaffa en glass med colasås på donken sen! Det förtjänade jag.
Sen blev det att vänta på att klockan skulle gå, och sen sätta sig framför TV:n!
Självaste Josefin skulle vara med på TV!! Det kan man inte missa?
Det var ett intressant program. Men tack vare Josse, blev det ett roligt program! Haha.

Torsdag: Skola, inget speciellt. Men efter skolan lyckades Karin och Cheri få mig att stanna med Aktivitetsgruppen på JB och pyssla med alla hjärtans dag grejjer?! Helt sinnessjukt tråkigt var det! Fast dom bjöd på fika, så det var väl värt all besvär. Följde sedan med Karin och höll henne sällskap när hon skulle köpa skor. Sedan fick jag sitta på Donken helt själv och vänta på att ett tåg skulle gå!
Blev uppesittarkväll på kvällen...

Fredag: Försov mig något fruktansvärt av uppesittarkvällen, och jag orkade verkligen inte åka till skolan. Men jag skulle tvinga mig dit. Så jag satte mig på bussen och blir förvånad! För där satt Mikael! Han skulle till Krungårdsskolan och undrade ifall jag ville följa med. Man kan ju inte neka en sådan söt pojk. Så jag åkte dit och var där med han och pysslade ännu mer med alla hjärtansdag! Gled runt lite med Björn också.. Sen blev det att åka till skolan! Träffa folket... fast vi slutade typ när jag kom. Sen åkte jag, Dan och Mattias till friskis och gymmade fint.

Nu sitter jag här.. Huu, vilken vecka!

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Tjena krämpojken,alltid så trevligt med dina blogginlägg! Låter som en fin och hektiskt vecka. Men höjdpunkten Måste ju ändå ha varit mitt lilla tv-framträdande,ja menar det Kan ju ha varit enda gången ngnsin som du kmr få se mig i tv!?

De andra grejerna kan hända när som!..;D



Haha!:D <3

2009-02-13 @ 23:15:30
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0