Heeej och håå!

Hejsan hoppas tjuddilutt och truddilutt!

Dom senaste dagarna har jag varit helt slut i huvudet! Inte sovit mycket alls! Kanske är tack vare en viss person? Men det är heeelt klart värt de!
Så, vad har jag gjort dom senaste dagarna? Jo..

Torsdags: Jag gick till skolan, sen var det att dra hem till Karin, och sen kom det en massa folk. Vi drog till Corehouse och dansade allt vi hade, mycket trevligt!

Fredags: Vaknade hos Karin, med Daniel, Josse, Dan och Cheri! Trött som in åt bomben!! Men hon tvingade upp mig och vi gick till skolan. Stannade kvar lite i Kalmar efter skolan. Sen åkte jag hem. Blev uppesittarkväll.

Lördags (idag) : Pappa väckte mig, åkte in till kalmar. Vi köpte kläder och dammsugare. Drog till Dan senare, kom en massa folk, vi drog hem till Daniel och nötte skräckfilm. Drog hem. Uppesittarkväll.

Söndag: Känner på mig att detta kommer bli en chill dag! Kommer ta det så mycket lungt, och sitta och chatta på msn med trevligt folk!


När det gäller skräckfilmen blev jag gutt rädd över att tänka tanken att jag skulle gå hem genom  den mörka skogen sen. Så jag ringde min syster som hämtade mig, det var så dunderfint gjort, hon är värd ett pris.
Nu dunkar huvudet bara trötthet på mig!

Får bli att sova en stund!

Godnatt puss lavv ya!! <33/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0