JAaahuuuUu

Hej alla läsare! (Amalia)

Idag har varit en allmänbildande dag!
Jag fick åka klockan 10 på morgonen till Nybro och hämta möbler och slitit som ett djur med att bära och så. Det var tufft och nu är jag BIFFARNAS BIFF! Sedan har jag burit ved och klippt gräset, det har varit slitsamt.
Sen har jag nött WoW, tragiskt men sant...
Och nu är det MSN som jag nöter!

Nu ska jag berätta för er alla äckliga människor att jag är bäst :O
Jag är så bäst, så bäst...
Och imorgon är det skola! Jag har liksom engelska, tjohej! Efter skolan ska mamma och jag till banken och fixa bankkort till mig, yippieajaj!


Det var väl allt... Hejsen!






Kommentarer
Postat av: Amalia

De e ganska så tragiskt att jag är den enda som följer din blogg. Jag och Lotta XD men puss på biffen (L)

2008-09-28 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0